Bellen

WhatsAppen

E-mail van Multimerk belandt bij spam?

  15 augustus 2019 (bijgewerkt)
  2236 keer bekeken
  Deel dit artikel:
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp

Het komt soms voor dat een e-mail van Multimerk bij de spam belandt. Met name als er een bijlage aanwezig is, zoals een factuur. We leggen uit wat je hier aan kunt doen.

Het verschilt per e-mailaanbieder hoe streng er wordt gecontroleerd op spam. Met name bij Hotmail-, Outlook- en Live-adressen gaat het vaak mis. Deze partijen zijn erg streng. De oplossing is om Multimerk in te stellen als veilige afzender. Hoe je dat doet leggen we uit.

Multimerk als veilige afzender bij Hotmail, Outlook, Live en MSN

  1. Log in en klik rechtsboven op het tandwieltje
  2. Klik nu onderaan in het menu op: Alle Outlook-instellingen weergeven
  3. Klik in het volgende menu op: Ongewenste e-mail
  4. Klik op Toevoegen onder Veilige afzenders en domeinen
  5. Vul multimerk.nl in en druk op de enter-toets
  6. E-mail van Multimerk wordt nu niet meer als spam gemarkeerd

Multimerk als veilige afzender bij Gmail

  1. Log in en klik in het linker menu op Spam.
    Zie je geen Spam staan? Klik dan eerst onderaan op Meer.
  2. Selecteer de betreffende e-mail van Multimerk en klik bovenaan op Geen spam
  3. E-mail van Multimerk wordt nu niet meer als spam gemarkeerd

Heb je bovenstaande geprobeerd, maar kom je er niet uit? Neem dan gerust even contact op via of bel 0512 - 511 335 (klik om te bellen) 0512 - 511 335.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Reageer op dit artikel

Plaats je vragen en / of opmerkingen. Je e-mailadres wordt uiteraard niet getoond aan andere bezoekers. Bij het plaatsen van een reactie ga je akkoord met onze privacyvoorwaarden.

Update i.v.m. Coronavirus: Multimerk is open volgens normale openingstijden. Werkplaatsafspraken gaan door. Klik hier voor meer informatie